Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis – obejmuje gwarancja złotych standardów

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: kontakt@herbalzone.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje
możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia
niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi
podstawę późniejszej reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@herbalzone.pl telefonicznie: 663-976-329. Udzielimy Ci wskazówek.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami złotych standardów, w ciągu 30
dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo
jego zwrotu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć
    zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot
    pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.