REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN SKLEPU

Sklep internetowy: herbalzone.pl, prowadzony przez osobę prywatną – Michał Kwapis.

Barycz 72, 26-200 Końskie, ID Herbalife 33Y0018772

email: herbalzonepl@gmail.com Telefon: 663976329

Słowniczek:

Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://herbalzone.pl/ sprzedający towary za pośrednictwem Internetu;

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;

Konto Klienta – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji
składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące
wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z
tytułu zamówień;

Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;

Przelew elektroniczny – płatność wykonywana przez Klienta z konta
bankowego on-line, za pośrednictwem systemu Pay-Pal, PayU lub innych
systemów płatności on-line;

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje
zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez
Klienta formę dostawy;

  1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie herbalzone.pl
  3. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.
  4. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową herbalzone.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 663976329 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00.
  5. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta, poczty elektronicznej oraz nr telefonu komórkowego. Aby założyć konto należy wypełnić formularz dostępny na stronie, w tym podać adres email, adres do wysyłki oraz nr telefonu i  zaakceptować regulamin. Na podany numer telefonu po akceptacji przez administratora systemu zostanie wysłane hasło dostępu do sklepu.
  6. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. W przypadku zamówień z formą płatności „przy odbiorze” składanych z nowo utworzonego Konta Klienta, Klient otrzymuje e-maila z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia również w przypadku innych zamówień.
  7. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:

  • rejestracji konta klienta
  • wyboru zamawianych towarów lub usług
  • wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura
  • wyboru sposobu płatności

  1. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie,
    u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji
    zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w
    terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci
    wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail
    wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  2. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w
    magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających
    realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np.
    opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o
    stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.

Klient ma następujące możliwości:

  • Częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje
    zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep
    zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary
    niedostępne,
  • Anulowanie całości zamówienia – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
  • Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar – Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale

  1. Zmiany w zamówieniach

Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt za pośrednictwem emaila: herbalzonepl@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 663976329.

III. Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:

  • Podawane są w złotych polskich
  • Zawierają podatek VAT
  • Nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych
  • Nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy

  1. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie
    do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i
    określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o
    sposobach dostawy dostępna jest na stronie.

IV Sposób Dostawy

Czas realizacji zamówienia.

  1. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi 24h. W przypadku
    braku towaru w magazynie, może on się wydłużyć do 5 dni. Jest to czas,
    który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu
    przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę,
    uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie
    realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia.
    Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym
    czasie realizacji.

  1. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru
    Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, a po za
    granicami Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej za dodatkową opłatą.

  1. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.

  1. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan
    przesyłki. W  przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia
    opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić
    protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją
    ułatwi jej rozpatrzenie.

V Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

  • płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia
  • przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza w jednym z
    systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep (w
    przypadku płatności kartą płatniczą należność pobierana jest w chwili
    złożenia zamówienia)
  • realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep
    potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w
    przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.

  1. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski w krajach otwartych
    Herbalife mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą w jednym z
    systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja
    zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia
    poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

  1. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy płatności „płatność
    przy odbiorze” Klientowi, który nie odbierze dwóch kolejno
    zrealizowanych zamówień płatnych przy odbiorze, bez względu na formę
    dostawy. Przywrócenie formy dokonania zapłaty „płatność przy odbiorze”
    dla danego Klienta następuje po złożeniu i odebraniu kolejnego
    zamówienia opłaconego w inny sposób niż „przy odbiorze”.

VI Reklamacje – obejmują złote standardy Herbalife 

VII Prawo odstąpienia od umowy – obejmują złote standardy Herbalife

  1. Zgodnie z ustawa z 24 czerwca 2014r. o „prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W Sklepie herbalzone.pl Klient, o którym mowa wyżej, może zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Klient powinien złożyć oświadczenie o 30 dniowym odstąpieniu od umowy, wypełnić formularz zamówienia detalicznego oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przed dokonaniem zwrotu koniecznie skontaktuj się z nami mailowo: herbalzonepl@gmail.com

  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  1. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz
    koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 14
    (czternastu) dni roboczych, zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VIII
    Zwrot należności Klientom, Nadpłaty.

  1. Sklep zwraca dodatkowo Klientowi koszt dostawy odpowiadającą
    najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia, o ile
    ma to zastosowanie. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

VIII Zwrot należności Klientom, Nadpłaty

  1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu
    należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten
    następuje maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.

  1. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem
    elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub
    rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności
    przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn
    niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego
    nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto Klienta w
    Sklepie (nadpłata) Nadpłata z konta Klienta zostanie przekazana na
    rachunek bankowy Klienta wyłącznie na podstawie jego dyspozycji.
    Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem formularza
    kontaktu na stronach Pomocy po uprzednim zalogowaniu się na koncie
    Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości
    Klienta składającego polecenie zwrotu.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności
    lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania
    przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na
    które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich
    danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi
    odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie,
    jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych
    osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

IX Dane osobowe

  1. Rejestrując konto klienta lub składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu herbalzone.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  1. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o
    ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn.
    zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

  1. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep oraz podmioty zależne od herbalzone.pl w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

  1. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. W celu wyrażenia chęci usunięcia swoich danych osobowych z naszego serwisu należy poinformować pisemnie sklep najlepiej drogą e-mail na adres: herbalzonepl@gmail.com

  1. Sklep herbalzone.pl zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika tylko i wyłącznie w formie formularza tworząc zbiór potencjalnych klientów zarejestrowanych w celu kontaktu handlowego. Serwis może zapisywać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

  1. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym mogą być
    przetwarzane za zgodą klienta tylko w celu wynikającym z funkcji
    konkretnego formularza zamówienia detalicznego, np : usługa transportowa
    DPD, PACZKOMAT, POCZTA POLSKA, PACZKA W RUCHU

X Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a firmą Herbalzone.

  1. Towary prezentowane na stronach www Sklepu internetowego nie
    stanowią oferty w  rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach
    zamieszczona na stronach www nie oznacza, że towary są dostępne w
    magazynie Sklepu lub u jego dostawców.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez
    administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres
    e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości
    e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez
    Klienta.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia
    lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez
    Klienta błędnych danych.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez
    nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w
    wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu
    się loginem i hasłem do konta.

  1. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony herbalzone.pl. Rodzaje plików cookie, z których korzysta Sklep to:

  • Cookies sesji – działają tylko podczas przeglądania stron serwisu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie.
  • Cookies trwałych – pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony herbalzone.pl
  • Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Klienta. Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

  1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy
    sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla
    miejsca wykonania umowy.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
    zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu
    Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
    zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn.
    zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.
    U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia: 15-07-2020.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie herbalzone.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.